https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Sunday 24 May 2015

11street.my Portable 2 Tier Snap Stackable Egg Tray Carrier Storage Box container

Terjebak lagi dengan 11street.my. Kali ni adik berkenan dengan Portable 2 Tier Snap Stackable Egg Tray Carrier Storage Box container yang wife ada. Senang untuk bawa telur  maksimum 24 biji ke mana saja. Boleh jugak dijadikan buah tangan untuk tuan rumah yang kita kunjungi sekiranya stok telur banyak di rumah bolehlah diberikan kepada orang lain kan. Dengan adanya Portable 2 Tier Snap Stackable Egg Tray Carrier Storage Box container memang mudah untuk membawa telur ke mana sahaja tanpa risiko telur pecah melainkan terjatuh memang tak dapat nak diselamatkan hehe.
 
 
Last year wife beli kat Lazada. Sekarang ni ada 11street.my boleh cuba beli di sini pulak. So harga Portable 2 Tier Snap Stackable Egg Tray Carrier Storage Box container termasuk postage RM 22.38. Harga masih murah beli online ni sebab menjimatkan fuel, masa dan tenaga. Tunggu je barang sampai ke alamat yang diberi dengan sabar. Biasanya mengambil masa dalam 2 - 5 hari bekerja. Jika barang tak sampai boleh hantar inquiry tanya shipping status.
 
Portable 2 Tier Snap Stackable Egg Tray Carrier Storage Box container sesuai digunakan untuk storage telur di luar dan di dalam peti sejuk. Boleh menjimatkan ruang. Jangan korang letak dalam freezer nanti telur pun boleh jadi telur rebus tanpa perlu masak. If korang nak jimat bolehlah jugak buat macam di bawah ni. Ini dinamakan telur GST hehe...
 
Resepi Telur GST
 
Cara membuatnya:
  1. Basuh telur
  2. Letak dalam freezer
  3. Buang kulitnya dan potong nipis
  4. Goreng seperti telur mata kerbau
  5. Telur GST siap untuk di makan.
 
 
Gambar dari carian google....

11street.my is owned and operated under Celcom Planet Sdn. Bhd. So boleh beli tanpa was-was di sini.

 

0 comments:

Post a Comment