https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Friday 11 March 2016

Minyak Kelapa Dara D´Aura ( Virgin Coconut Oil ) VCO

 
Minyak Kelapa Dara D´Aura ( Virgin Coconut Oil ) VCO, ramai yang kata bagus untuk ibu yang mengandung. Usia kandungan wife pun dah 30 minggu. Jadi wife order Minyak Kelapa Dara D´Aura ( Virgin Coconut Oil ) VCO melalui 11street. Kat 11street dapat penjimatan dengan menggunakan kupon diskaun + free postage lagi. Untuk Minyak Kelapa Dara D´Aura ( Virgin Coconut Oil ) VCO 2 botol 100ml  RM 59.77 setelah menggunakan kupon diskaun. Murahkan berbanding harga pasaran RM79.00. Wife order 08/03/2016, 09/03 sudah sampai ke pejabatnya melalui pos laju. Siap dapat freegift lagi stoking baby color biru sesuai dengan baby boboiboy kami. 
 
Wife pun dah start consume Minyak Kelapa Dara D´Aura ( Virgin Coconut Oil ) VCO setiap pagi dan petang. Wife gunakan untuk kegunaan luaran jugak sapu pada perut dan betis untuk mengelakkan sakit.  Rasanya memang tak cukup untuk kegunaan sehingga bersalin, so wife dah repeat order lagi kat 11street jugak.
 
 
Order yang baru dapat harga lagi murah sebab wife dapat kupon diskaun pada 11street day setiap 11hb setiap bulan. Walaupun sukar untuk mendapatkan kupon diskaun tersebut mungkin rezeki bakal anak kami. Minyak Kelapa Dara D´Aura ( Virgin Coconut Oil ) VCO 2 botol 100ml hanya RM49.00.  Harap-harap seller hantar Minyak Kelapa Dara D´Aura ( Virgin Coconut Oil ) VCO pada awal minggu depan. Beli pada harga jimat sebagai stok tambahan sehingga wife bersalin. Jika tak cukup lagi tunggu ada kupon diskaun order lagi.













Order yang terbaru dari seller yang lain pulak. Minyak Kelapa Dara D´Aura ( Virgin Coconut Oil ) VCO 2 botol 100ml hanya RM 52.96.  
 
Harap-harap 11street memberikan kupon diskaun berterusan. Dengan kupon diskaun kami boleh merancang belanjawan dengan bijak dan lebihan duit dari penjimatan tersebut dapat kami guna untuk keperluan bakal anak kami.
  
Khasiat Minyak Kelapa Dara D´Aura ( Virgin Coconut Oil ) VCO
 
Anda Nak BERSALIN MUDAH???
Anda Nak BEBAS DARI BUASIR & SEMBELIT ??? 
Anda Nak BERAT IDEAL, RAMPING & MENAWAN???
Anda Nak KULIT SIHAT DAN CANTIK???
Anda Nak MENAMBAHKAN KESUBURAN & IKHTIAR UNTUK HAMIL??
Amalkan Minyak Kelapa Dara dari sekarang! Minyak Kelapa Dara (Virgin Coconut Oil) telah terbukti amat bagus untuk diamalkan oleh ibu mengandung. Proses bersalin anda akan menjadi MUDAH dan CEPAT, dgn izin-NYA.
 
Kuasa penyembuhan semulajadi Minyak Kelapa Dara As-Syifa, ditenagakan lagi dengan 30 Juzuk Al-Quran dan ayat-ayat Syifa, pasti memberikan KESAN yang MAKSIMUM.
Antara testi-testi pelanggan kami yang berpuas hati:
"Memang bagus minyak ni. Saya bersalin anak kembar tak operate dan koyak pun. Dari kandungan 7 bulan saya minum"
 
"Alhamdulillah saya dah selamat bersalin. Sebulan saya amalkan minyak ni tiap2 hari tanpa henti. Memang miracle. Satu jam saja sakit. Berbeza dgn anak first dulu. Yang ni normal, tak kena gunting, jahit pun sikit "
 
 
Kapsul / Softgel Minyak Kelapa Dara As-Syifa D’Aura dikeluarkan dari buah kelapa yang telah cukup matang menggunakan proses khas yang tidak merosakkan struktur asal atau khasiat semulajadi minyak kelapa yang terdapat dalam buah kelapa tersebut. Kapsul / Softgel Minyak Kelapa Dara As-Syifa D’Aura iaitu minyak kelapa dara ini diproses dengan tanpa menggunakan haba ataupun kimia dan minyak kelapa dara menyimpan berbagai khasiat yang sangat diperlukan oleh tubuh badan kita.

Khasiat Kapsul / Softgel Minyak Kelapa Dara As-Syifa D’Aura adalah dari minyaknya yang kaya dengan lemak tepu yang memberi 1001 rawatan pencegahan penyakit telah mendapat kepercayaan oleh masyarakat dunia tentang keberkesannya yang amat menakjubkan. Semua fakta tentang khasiat kelapa dara ini telah disahkan oleh pakar-pakar perubatan dunia.
 
APAKAH KHASIAT MINYAK KELAPA DARA UTK IBU HAMIL?
[✔] MEMUDAHKAN proses BERSALIN kerana ia melicinkan laluan di dalam RAHIM
[✔] Mengurangkan risiko DEMAM KUNING pada bakal anak nanti
[✔] Menghilangkan MUAL-MUAL yang teruk
[✔] Mencegah dan menghilangkan KESAN REGANGAN (STRETCH MARKS)
[✔] Menyeimbangkan paras GULA dan TEKANAN DARAH ke paras yang NORMAL
[✔] Menguatkan RAHIM
[✔] Mencegah kelahiran bayi PRA MATANG


 
BERAPA HARGA MINYAK / SOFTGEL INI?
[✔] Harga Sebotol Minyak (200 ML) : RM79 SM / RM89 SS
[✔] Harga Sebotol Kapsul / Softgel (80 biji) : RM49.90 SM / RM59.90 SS


MACAM MANA CARA PENGGUNAAN?
[✔] Minum (Cecair) / Makan (Kapsul) 1 sudu besar / 1 biji setiap pagi dan petang selepas makan. Boleh juga disapu pada kulit dan rambut. Boleh juga disapu di wajah sebelum tidur sebagai rawatan masalah kulit seperti Jerawat dan Jeragat.
 
KANDUNGAN BERAPA BULAN BOLEH AMALKAN? TIADA KESAN SAMPINGAN KE?
[✔] Minyak ni boleh diamalkan dari awal kehamilan lagi. Tiada kesan sampingan kerana minyak ni 100% semulajadi diproses tanpa haba dan bahan kimia.

 
TESTIMONI D'AURA VIRGIN OIL :-

 
Q : Bila boleh start amalkan VCO ni? Awal-awal pregnant dah boleh minum ke?
A : VCO ni boleh diamalkan dari awal pregnancy lagi. Takde masalah. Lagi bagus!

Q : Satu set tahan berapa lama?
A : Boleh tahan sebulan lebih if konsisten minum 2x sehari

Q : Rasa ape ye VCO? Pahit ke?
A : Rasa die tawar je macam air zamzam cuma agak likat sedikit.
Q : Budak boleh minum ke VCO ni?
A : Boleh! VCO ni boleh digunakan untuk semua peringkat umur daripada bayi sampai warga emas. Takde had umur.
 
Q : Ape beza VCO D'aura dengan VCO jenama lain?
A : Specialnya VCO D'aura sebab telah dirukyahkan (ditenagakan) dengan 30 juzuk Ayat Al-Quran daripada pelajar-pelajar Maahad Tahfiz Teluk Panglima Garang, Banting, Selangor. So, tak boleh dilangkah & letak merata-rata.
Q : Cara minum macam mane? Berapa kali sehari ye?
A : Amalkan 2 kali sehari selepas makan. 1 sudu lepas breakfast & 1 sudu lepas lunch. Baca Bismillah, Selawat & niat dalam hati supaya Allah beri kesembuhan & dipermudahkan urusan (bersalin).

Q : Berapa harga VCO D'aura?
A : Satu set RM79 untuk Semenanjung & RM86 untuk Sabah/Sarawak. Free postage seluruh Malaysia.

Q : Ape bahan yg terkandung dlm VCO ni?
A : VCO ni 100% organik minyak yang diekstrak daripada kelapa dara. Tiada campuran bahan lain.

0 comments:

Post a Comment