https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Wednesday 4 December 2013

BELANJA DI LUAR LAGI

Kalu keluar umah memang kena bawa duit. Mana ada yang free. Wife aku kuar hari ni abis RM 50 yang aku bagi ahad lepas. Wife aku ikut SIL aku jln2 cari kerja sambil menyinggah tempat lain. Biasala perempuan pantang kuar umh.

SIL ajak wife breakfast kat restoren mamak. Wife aku order capati dan teh tarik. SIL aku order tosei share ngan anak2. Tiga orang ank dia ikut sama cuma yang baby jer kat baby sitter.



Breakfast wife makan SIL belanja. Alhamdulillah rezeki wife.

Durian ni wife beli masa perjalanan balik ke rumah. 3 biji RM 10 tapi buahnya tak berapa cantik.

Kat Museum Chocolate wife beli 4 Ferrero Rocher pada harga RM 12.00 dan 2 lagi almond choc and mix nuts choc pada harga RM 7.00 total belanja RM 21.00.

Wife aku bawa pulang Ayamas Roaster untuk aku 1 ekor pada harga RM 24.90 tapi wife bagi SIL. Disebabkan wife ada voucher buy 1 roaster dapat free half so itu yang dia bawa balik untuk aku bersama half ayam lagi yang dia dapat free sbb guna voucher. Ada 2 bekas half roaster tinggal satu yang aku tak ngap lagi. Satu lagi jer sempat bergambar untuk blog. 



0 comments:

Post a Comment