https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Saturday 30 November 2013

RM 300,000 1 HARI SAHAJA BERSAMA HARIAN METRO




Sertai lagi mudah menang hari ini 30 November 2013

Hadiah wang tunai berjumlah RM 300,000 serta hadiah istimewa daripada Petronas.


Dapatkan Syok Sabtu! Metro sekarang.


JAWAB 3 SOALAN MUDAH

Pembayang

1. Mudah menempel = MELEK_T
2. Tiada apa-apa = LOMP_NG
3. Empuk tapi keras = KEN_AL


Hantarkan jawapan di atas bersama slogan Sehari tak baca Harian Metro bagaikan (tidak lebih daripada 5 perkataan)


Korang ada beli Harian Metro bolehla masuk peraduan ni mana tau ada rezekikan...

2 comments:

  1. Saya nk tau... untuk dapatkan hadiah syok sabtu metro... Saya dari johor bahru. Di manakah saya perlu mengambil wang RM1,000 hadiah tempat ke 3? Tarikh akhir setahu saya 14 Januari 2014..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasanya penganjur hadiah akan menghubungi pemenang sama ada melalui mail / telephone. Saya pun kurang pasti Encik Azman bolehla menghubungi Harian Metro untuk kepastian. TAHNIAH kerana terpilih menjadi PEMENANG.

      Delete