https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Wednesday 27 November 2013

MORINAGA MALAYSIA - FREE 400GRAM TRIAL PACK

Masa aku membelek The Star yang wife aku beli for her office, aku terbaca advertisement ni...

 
Sape ada anak2 kecik yang 1 tahun ke atas angkat tangan laju2 hehe... Bolehla korang cuba2 request trial pack ni. Harga 400gram = RM 20.60. Oklakan kalau dapat free sapa nak bagi RM 20.60 kalau beli sendiri. Kan ke jimat ckit...
 
Korang boleh request trial pack ni ke facebook dorang... Korang searchla kat google keyword Morinaga Malaysia / terus direct ke facebook dorang MorinagaMilkMalaysia...
 
 
 
Apa lagi terusla cepat2 sebelum kehabisan stok pulak... Aku ni masih takde anak lagi... Wife aku maybe akan tolong applykan for anak buah aku / anak buah dia... Sape2 yang ada anak yang pernah cuba produk Morinaga ni share2 la kat cni... Bolehlah jadi panduan pada mom / mom to be. Maklumla sekarang ni banyak sangat produk tenusu for baby ni... Dan ada di antaranya tak familiar lagi. Dulu masa zaman aku kecik2 jenama yang terkenal Lactogen, Nespray la... My wife aku terus out tak minum susu tapi minum Milo... Anak buah wife yang ikut masa p langkawi ikut perangai mak ngah dia aka wife aku tak minum susu putih minum susu choc. Dulu mana la ada susu flavor2 macam sekarang ni... That whyla wife aku minum milo masa berhenti BF... Sape ada pengalaman susu terbaik for baby boleh share2kan.... "Sharing is Caring, Caring is Loving"...
 
 
 

 
 
 
 

0 comments:

Post a Comment