https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Tuesday 19 November 2013

ASB OOO ASB .... BILA LAH NAK DAPAT DURIAN RUNTUH

Jeng... Jeng... Mesti ramai daripada pelabur Bumiputera yang menunggu durian runtuh dividen ASB tidak lama lagi... Aku N3 kan tajuk ni walaupun aku tak pernah buka pun buku ASB setakat hari ini. Aku ni bukannya pelabur bijak PNB ni... Apa yang aku nak N3 kan adalah suka2 jer berdasarkan apa yang aku tau la...


Di atas ni salah satu contoh penyata ASB 2012... Tapi bukan milik aku ya... Tahun lepas PNB declare 7.75 + Bonus 1.15

Kalau aku adalah dividen sebanyak tu mesti melompat haha...

Tahun ini berapa jangkaan ASB 2013... Mesti ramai pelabur yang mengunakan duit sendiri dan loan menunggu2 jawapan dari PNB... Good luck all... Saper2 yang bijak buat evaluation jom share berapa dividen utk tahun berakhir 2013... Jom kita lihat sape yang kena....




0 comments:

Post a Comment