https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Monday 23 November 2015

TCE Baby Expo 2015 Mid Valley Exhibition Centre & Mothercare Eight Piece Gift Set


Wife aku pergi ke TCE Baby Expo 2015 Mid Valley Exhibition Centre pada 21/11/2015. Wife aku naik komuter ke Mid Valley. Sebelum pukul 10.00 pagi wife dah sampai ke Mid Valley, so ada masa jalan-jalan tengok Star Wars yang dipamerkan di ruang legar di Mid Valley.
 
 
 
 
 
 
 
Dekat pukul 10.00 pagi baru wife pergi ke TCE Baby Expo. Ramai sungguh orang yang sedang menunggu pintu dewan di buka.
 
Bila pintu dewan dibuka meluru orang masuk ke sana. Wife aku pun sama turut serta masuk ke dewan expo tersebut. Wife aku tak terus pergi mengambil goodies bag sebab malas nak beratur. Wife aku terus pergi ke booth-booth yang terdapat di sana. Banyak jugak booth yang wife singgah tapi yang wife shopping di booth Pureen. Wife beli 4 pasang baju baby newborn RM 12 - RM 16 sepasang @ RM 60, Mittens & Bootees 4 Set RM 5 / set @ RM 20, Blanket 2 pcs RM 18 / pcs @ RM 36, Tuala baby 2 pcs RM RM 18 / pcs @ RM 36 dan paper bag Pureen RM 1 so total RM 153 habis kat Pureen booth.
 
Wife aku malas nak jalan-jalan ke booth lain setelah ramai sangat pengunjung. So wife amik keputusan balik awal. Ramai jugak orang borong diapers baby Mamypoko, Huggies dan PetPet tapi wife memang tak minat nak beli di sana sebab wife masih boleh dapatkan harga yang lebih murah secara online di 11street mana lagi dengan harga RM 20 - RM 25 / pek. Free postage lagi so tak perlu mengangkut berat-berat hehe.
 
Wife aku plan beli baju baby online sebab jimat. Wife beli Mothercare Eight Piece Gift Set - Blue RM 64.66 kat 11street. Murah jugakkan. Bolehlah kumpul baju baby pelan-pelan ada 25 minggu lagi sebelum wife due.
 


0 comments:

Post a Comment