https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Sunday 28 September 2014

RAPIDKL...

Takde idea nak menulis sangat. Sekadar nak upload gambar yang abg ipar sent semasa dia di German. RapidKL yang hantar dorang ke sana. Untung jugak kerja rapidkl ni walaupun hanya pemandu bas bukan pilot kapal terbang tapi masih berpeluang pergi oversea rupa2nya. Saper yang berminat bolehlah offer diri jadi pemandu bas rapidkl ni.

Abg ipar berlepas dari KLIA pada 27hb September katanya ke dua tempat German 3hari2malam dan seterusnya Scotland. Tempoh dia ke sana lebih kurang 10 hari untuk kedua-dua destinasi tersebut. Okla jugakkan sape nak bagi peluang ke oversea tanpa kuar duit belanja sendirikan. Cuma masalah abg ipar ni kurang alert sikit bab pergi ke oversea ni maklumlah pertama kali nak jejak Negara yang jauh2 ni. Dia tak tukar pun duit Euro siap2 di Malaysia. Persediaan last minute untuk berangkat kat sana.


Antara gambar2 yang dihantar melalui whatsapp. Tapi takde penerangan pun. Abg ipar pun baru guna whatsapp sebelum berlepas ke German itupun wife aku yang pinjamkan handphone dia dan downloadkan whatsapp for him. Senang berkomunikasi bila ada whatsapp jimat cost boleh online bila ada open wifi.

 
 
 
 
 


1 comment: