https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Saturday 16 November 2013

POPCORN MAHAL ... CHICAGO MIX DAN MACADAMIA NUT

semalam wife aku p temankan biras dia  aka adik ipar aku dinner kat KL Intercontinental aka Nikko Hotel nearby Citibank Jalan Ampang... Wife aku xdela join dinner tersebut cos khas untuk staff2 travel agent dia jer...

Sementara dinner tersebut wife aku p jalan2 Suria KLCC. Dia amik buku ofis dia "Introduction To Copper Cabling". Agak mahal jugakla bukunya RM 355.07





Wife aku bayarkan dulu duit dia then baru claim duit petty cash office... Sementara nak abiskan masa tunggu biras dia, wife aku abiskan masa jalan2 smbil cuci mata window shopping kat sana... wlp aku tau wife aku tgh budget cos duit dia byk abis kat travel... Sambil2 window shopping sempatla dia update aku apa yang dia buat dan beli... Popcorn mahal sekali lagi dia beli... sebelum ni dia beli popcorn macadamia saiz small itupun dah RM 20. kalau aku ada confirm dia x beli sbb aku ni mmg kede.. jgn berangan dia nak merasa beli itu ini haha... itu sbbnya dia selesa pergi tanpa aku xdela pemantau ekonomi dia... hasil popcorn yang dia beli semalam
 Chicago Mix Large dapat satu botol horlick - RM 27.00 (caramel crisp + Cheese corn)

 
Popcorn Nuts (Almond + Macadamia) Small - RM 20.00
Dapat satu balang Milo, tapi dah tinggal separuh, abis aku kerjakan sebagai breakfast pagi tadi...
 
Sape2 yang teringin nak makan pop corn mahal sekali sekala blhla... kalau hari2 beli mau botak kepala... Mahal woooiiiiiiii... Ikutkan aku sorryla nak beli... Tapi wife dah beli aku makan la kata orang rezeki jangan ditolak hehe.... Bolehla p garret seperti di bawah kat KLCC or 1U...
 
 
 
 

 

0 comments:

Post a Comment