https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Saturday 16 November 2013

CERIAL DISPENSER FOR COCO CRUCH, CORNFLAKES, CANDY ETC....

Sejak aku kahwin, wife aku mmg rajin sgt merancang pi travel... setakat berapa bulan kami kawin dah 2 kali kami pi Genting Highland by Go Genting bus dari One Utama amik pakej sekali taman tema / lunch buffer RM 60/pax termasuk bas dari 1U - Genting, Cabel Car return dari Genting, JB, Langkawi 2x (1st masa honeymoon, 2nd masa hari Malaysia), Kuala Terangganu, Port Dikson, Kuching etc...

Disbbkan selalu sgt kami stay kat hotel, resort etc so masa breakfast kami biasa dihidangkan dengan pelbagai menu termasukla cereal... disebabkan wife aku alert aku suka cereal so dia sanggup belikan ceral dispenser seperti di bawah ni... Ceral dispenser wife aku sponsor, hanya cereal corn flakes baki cornflakes yang aku beli hehe...

 
 
 
 

0 comments:

Post a Comment