https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Monday 25 November 2013

KAIN COTTON BALDU

N3 aku kali ni pasal kain la pulak. Sebelum tdo my wife bagitau aku SIL aku aka biras dia yang kami gathering spagetti dan bubur kacang hijau durian promo kain 4 meter jenis cotton baldu. Harga RM 65.00 sehelai excluded delivery cost. Macam aku dan wife kalau berminat boleh COD jer datang ke umah dia...

Ini adalah antara kain cottong baldu yang dia sentkan pada wife aku... Wife aku memang puji cantik. Tapi disebabkan wife aku ni jarang pakai baju kurung ke office since kahwin dengan aku... Cos aku ada motorbike jer... Hantar dan amik dia dari kerja by bike... Mana selesa pakai baju kurung kan... Alasan dia pakai suar panjang lagi mudah naik motor...

Corak ni wife aku suka sbb ada rama2... Biasalah suka sangat rama2 sbb melambangkan kecantikkan... Dia cuba nak pau aku... Tapi mmg aku malas layan haha... Nak kuar duit sendiri...



 
Kalau korang berminat dan stok masih ada bolehla place order by email... Harga included delivery to Semenanjung Malaysia RM 75.00, bagi Sabah dan Sarawak pulak RM 85.00. Aku tolong promo cos my SIL mintak tolong...
 
 

 
 
 

0 comments:

Post a Comment