https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Saturday 23 November 2013

DURIAN DAH BERBUNGA...

Tajuknya durian dah berbunga... Tapi sebenarnya dah untuk dijual haha... Bukan akula yang jual aku hanya buyer jer... itupun sbb wife aku merajuk dengan aku pagi tadi.. Biasala orang perempuan ni pantang kita cakap cikit mula tarik muka... Merajuk pulak... Masa aku kuar siap dia sound lagi jangan tel dia... Modus operandi malas nak jawab dan dengar suara macho aku... Aku memang tak call dia la sebab dia pesan msg... Msg aku dia baca jer balas memang takla...


6 biji durian aku beli pada harga RM 20.00


 
Wife makan dua biji memang kategori hantu durian maklumla org kg. Macam aku memang tak makan langsung durian...

 
Lebihan di simpan dalam peti tupperware... Senang boleh terus simpan dalam peti sejuk.


Dapat 1 bekas besar dan 2 tupperware kecik.
 
Sampai jer umah bagi durian terus senyum wife. Biasala orang perempuan ni kena main psikologi sikit. Kalu pujuk2 kosong memang dorang buat tak tau jer... Macam kata UAI Ustaz Azhar Idrus, perempuan ni macam budak kecik, dorang ni suka barang mainan. Kalau kita bagi apa yang dorang nak takdenya dorang nak rajuk bagai. Cubala buat balik umah panggil wife "Ayang, mari kejap kat abg"... "Apa dia abg"... Cuba bagi RM 1K kat dorang... Mesti dorang seronok, terus layan kita macam raja...
 

 

0 comments:

Post a Comment