https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Tuesday 26 November 2013

ANTARA AK DAN FY MANA PILIHAN KORANG

Bersetujukan anda flight ticket yang ditawarkan oleh Air Asia dan Firefly memenuhi keperluan budget percutian korang.


 

 
 
 
 Manakala Firefly menawarkan promo seperti berikut....


Aku cuba buat comparison, dan aku dah dapat resultnya mana yang menawarkan harga yang bagi aku amatlah memebuhi budget percutian aku...

Aku bercadang nak bercuti di Johor Bahru... Departure on 10 May 2014 dan Return on 12 May 2013. Kali ini aku bercadang ingin ke Taman Tema Legoland... Harga yang aku dapat by Firefly dan Airasia adalah seperti berikut:

Firefly bagi sorang adult:
So total Firefly Air Ticket exclusixe insurance  = RM 70.00 return / person
 
Manakala bagi Airasia depart and return on the sama dates as above, aku dapat itinerary seperti berikut:
 

 
Airasia fare RM 136 / per person return excusive airport tax, fuel surcharge, luggage total inclusive all at the moment RM 251.00
 
So buatla comparison sebelum membeli your air ticket... Korang ada pilihan... If korang tak dapat harga promo masa hari yang korang rancang untuk bercuti korang boleh tunda percutian korang tu... Kena bijak merancang baru dapat berjimat...
 
 
 
Dan Promo terbaru Firefly
 
"Sharing is Caring, Caring is Loving"
 
 

 

0 comments:

Post a Comment