https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Saturday 30 April 2016

Minyak Kelapa Dara D'Aura (Virgin Coconut Oil) VCO murah RM 46.90


Sebelum ni, aku pernah tulis pasal Minyak Kelapa Dara D'Aura (Virgin Coconut Oil) VCO. Kami beli di 11street pada harga yang berbeza sebab guna kupon diskaun. Harga yang paling murah kami beli RM 46.90 untuk 2 botol 100ml. Rasanya harga borong pun tak boleh dapat semurah ni.

Wife aku beli stok tambahan Minyak Kelapa Dara D'Aura (Virgin Coconut Oil) VCO dan Minyak Kelapa Dara D'Aura (Virgin Oil Softgel) VCO RM 102.97.

Minyak Kelapa Dara D'Aura (Virgin Coconut Oil) VCO untuk kegunaan luaran. Wife aku beli softgel sebab dia dah tak boleh nak minum Coconut Oil sebab lepas minum muntah. Aku siap sindir-sindir wife sebab dia muntah tak kena tempat atas lantai dan atas tilam bertaburan muntah dia. Aku cakap pada wife kat rumah ni yang suka muntah kucing dan lagi satu yang suka muntah ayang. Wife aku memang terasa sebab aku samakan dia dengan kucing bila dia muntah. Sebab aku geram dengan dia muntah ikut suka dia.

0 comments:

Post a Comment