https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Friday 8 May 2015

JOM BELI TOP UP DENGAN GST PULAK HEHE - di 11street.my

Hari ni singgah lagi ke 11street. Harga Top Up dah kembali ke harga normal / standard included GST. Tapi tetap untung beli walaupun kena bayar RM 10.60 bagi top up berharga RM 10.00 tapi korang boleh dapat 2.12 @ RM 2.12 tapi dalam bentuk creditlah. Korang boleh redeem untuk belian yang seterusnya... Sape nak bagi kan... Caranya mudah saja korang dah purchase confirmed korang tulislah review... Bukan susah mana pun korang nak perah idea tulis review tu... Korang tulis jer yang mudah-mudah. "Senang mudah, jimat beli online jer"... Suka hati koranglah nak taip apa

 
Rini aku beli top up Maxis (untuk mak kat kg) dan Celcom... After tulis review aku dapat credit yang dijanjikan... Korang tengok jumlah credit terkumpul 15.24.

So jumlah credit terkumpul aku bernilai 15.24 @ RM15.24. RM 11 aku dapat dari download 11street ke handphone. Bakinya aku dapat dari credit beli top up maxis dan celcom tersebut credit 2.12 x 2 = 4.24 @ RM4.24. Jumlah terkumpul setakat ini 15.24 @ RM 15.24. So aku boleh dapat top up free senang-senang jer bernilai RM10.60 bayar guna credit yang ada... Sape nak bagikan... sekarang ni kena jimat-jimat gunakan peluang yang ada. Lambat grab peluang takut melepas hehe...

11street.my is owned and operated under Celcom Planet Sdn. Bhd. So boleh beli tanpa was-was di sini.

3 comments:

  1. Replies
    1. kat https://www.11street.my
      register nanti terus dapat RM 10 welcome + RM 11 if verify phone number + RM 11 if download 11 street kat mobile

      Delete