https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Monday 9 June 2014

POSE BELUM LAGI TAPI BUDGET NAK RAYA


Salted Peanuts (Kacang Santong)
 
 

Non-spicy Mixture
 
 
Wife aku dah start beli kudapan untuk Hari Raya. Pose pun belum budget nak berhari raya dah... Ini baru 2 jenis kudapan yang aku amik gambar, yang lain ada lagi dalam kotak. Berkilo2 wife beli untuk family dia. Yang atas tu untuk mak aku 2kg Non-spicy Mixture + 1Kg Salted Peanuts (Kacang Santong). Adik ipar aku 1Kg Salted Peanuts (Kacang Santong)

Sambungan dari N3 di atas

 
Omapodi 1.5kg
 
 

Sweet & Spicy Tapioca 700 gram
 
 

Mixed Nuts (Kacang Campur) 1.5kg
 
 
 
Kari Sal 1.5kg
 
 
 
Pakoda 1.5kg - Favorite mak mentua
 
 
 
Star Murukku 1.5kg
 

Bakal dijadikan stok kudapan di hari raya. Hari ni baru 12 Syaaban masih ada 28 hari nak masuk bulan pose. Bolehlah jadikan kudapan harian sementara menghitung hari bulan pose.

2 comments:

  1. Kalau saya beli awal slalunye x sampai raya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. wife pun suruh makan. kacang santong wife beli 1.5kg dah tggl separuh balang. wife tahu saya suka makan dia suruh perhabis pun takpe. ada rezeki sebelum raya boleh top up balang balik

      Delete