https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Tuesday 29 April 2014

MILO HIDUP BOLA 2014

Sape minat redeem barang percuma angkat tangan tinggi2 haha... Salah sorang peminat barang percuma wife aku.. kalau p shopping pantang Nampak free gift semua dia nak rembat... kalau p dengan aku confirm kena control... Buat semak umah dengan barang2 free gift... Wife aku minat koleksi free... Tapi dia pandaila buat kira2 sebelum free cos ada barang yang consist of free gift harga lebih mahal...

JOM citer pasal Milo pulak lah.. karang citer pasal freegift barang2 lain bertambah pulak esei den dari 360 patah perkataan jadi beribu2 patah perkataan pulakkan...



 
Jom kita pakat tebus ramai koleksi yang ada... Bolehlah tambah koleksi freegift
 



Update 30/04/2014

Pek2 Milo yang wife simpan... Wife aku ni rajin sgt mengumpul plastik2 Milo from her office. Kat umah kami tak rajin beli Milo pun... Buat masa ni wife Berjaya kumpulkan 160 mata... Dapatlah dia tebus kesemua patung2 pemain bola + 2 jersi for her brother... Wife aku ni terlebih baik dengan adik2 dia... Untuk aku + dia katanya suruh aku cari kat mana2 bar code Milo ni... Bertuah punya wife

0 comments:

Post a Comment