https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Saturday 23 November 2013

CITA-CITA STANDARD SOALAN YANG DITANYA PADA ZAMAN KANAK2 RIBENA

Mengimbau kembali zaman kanak2 ribena dulu, soalan yang biasa ditanya adalah cita2 nak jadi apa... "Confirm ramai nak jadi cikgu"... Itula kerjaya yang paling glamor buat kanak2 ribena... Tapi bila menjejaki era akil baligh atau remaja cita2 pun berubah arah... Nak jadi cikgu konon tapi sekolah tak pandai2... Orang target tempat pertama dalam kelas aku pun dapat tempat pertama jugakla dari belakang. Kelas aku ada 35 orang maka akula nombor 35/35 haha... pecah rekod ke laut... Aku peduli apa takkan nak main paksa2 kepala otak aku yang tak berapa nak cerdik... Nak kata aku makan hati ayam memang takla mak aku memang melarang keras anak2 nya makan hati ayam takut BO_ _ _. Korang pandai2la bina senikata sendiri untuk lengkapkan teka teki di atas... My wife aku pulak ckp org dulu2 tak bagi anak2 makan hati ayam sebab taknak gaduh2... Hati ayam kan satu jer... Wife aku memang suka bagi alasan ikut logik akal dia jer... Kadang2 aku malas nak gaduh confirm dia nak menang... Aku malas nak layan rajuk dia tu... Merajuk macam budak2 kecik...


Gambar anak2 buah wife aku... ada tiga orang setakat ni... yang keempat coming soon will be delivered. Insyaallah bulan 12 tahun ni... So total 4 orang la dari anak buah wife... Anak buah aku lagi ramai dah blh buat angkat bola sepak... Dah lebih 1 dosen... Yang nak tengok bumi tak lama lagi pun ada... Total current 13 org, next month Insyaallah bertambah lagi sorang...




0 comments:

Post a Comment