https://sspniplusonline.ptptn.gov.my/sspniplusonline/?id=000008279

Thursday 21 November 2013

APA KORANG BUAT KALAU WIFE KORANG LAYAN CANDY CRUSH

Wife aku sama suka sgt layan candy crush... Apa yang best sgt main candy crush aku pun tak tau. Macam wife aku skrg dah level makin susah kut.. dari last week asyik main level yang sama jer haha... padan muka tak pandai main takdela naik pangkat... mcm multi level la pulak




Cuma yang aku tak sukanya bila bateri abis dia ni jenis tak reti nak caj... Aku ni yang tukang cajkan... Aku cakap kat dia "Ayang bateri tu cajla... tau main jer"... Dia boleh jawab apa... "Xyah caj2 bukan ada sape nak call pun, lainla abg tu banyak awek, kat office esok ayang cajla"... Tapi sama jugak tak caj jugak, bila balik ofis aku buat spot check HP dia, bateri kong, no power patutla aku call masuk Voice mail, memang dasar M..





0 comments:

Post a Comment